Aspendos Opera ve Bale Festivali

1.GÜN Belirlenen hareket noktasında toplanıp, saat 14.00 gibi Antalya’ya doğru rotamızı oluşturuyoruz. Antalya’da konaklayacağımız otele varıp akşam yemeklerimizi yedikten sonra 1 saatlik kısa bir yolculukla Aspendos Antik Kenti’ne ulaşıyoruz. Gösterinin başlama saatinden önce mutlaka yerlerimizi alıyoruz. Gösterinin bitişiyle Aspendos Antik tiyatrosundan ayrılıyoruz. Müzik ziyafetinden sonra otelimizde güzel bir uykuya dalıyoruz. 2.GÜN Sabah otelimizde kahvaltımızı yaptıktan […]

Devamını Oku

Bodrum Acı Ot Festivali

Sabah 05.00 ‘de hareket noktamızda değerli misafirlerimizle buluşuyoruz. Rotamız olan Bodrum’a doğru ilerliyoruz. Yolculuğumuz Kızılyaka’ya varınca kahvaltımızı molamızı veriyoruz. Çaylarımızı yudumladıktan sonra Gökova Körfezi’nin eşsiz manzarasını izleyerek Bodrum’a gidiyoruz. Yaklaşık 1,5 saatlik bir yolculuğun ardından Gökçeler Kanyonu’nda kahve molası veriyoruz. Defne ağaçlarının ferahlatan kokusuyla huzur buluyoruz. Bu kısa yürüyüş neticesinde İncirliin Mağarasına varıyoruz. İçindeki jeolojik oluşumlar, […]

Datça Badem Çiçeği Festivali Turu

Hareket noktamızda saat 06.30 ‘da buluşuyoruz. Otobüsümüz ile  Kızılyaka’da mola vermek üzere Datça’ya doğru ilerliyoruz. Kızılyaka’da serpme kahvaltımızı yaptıktan sonra Meşhur Aşıklar Yolu diye adlandırılan Okaliptüs ağaçlı yolda mola verip hatıra fotoğraflarımızı çekiniyoruz. Marmaris’in içinden geçerek Datça Badem Çiçeklerinin kulağımıza fısıldadığı hikayeleri, Can Yücel’in de dediği gibi, ” Mekanım Datça olsun, öldükten sonra beni Datça‘ya gömün”.  vefatından […]